Wednesday, February 2, 2022

BIODATA PENULIS BLOG

Nor Zuhailah binti Mazlan nama penuh yang diberi oleh ibubapa tercinta yang bermaksud cahaya ketenangan.😃Alhamdulillah sudah 14 tahun berumah tangga, isteri kepada suami tercinta Mohd Sufian Yusuff dan ibu kepada 3 orang anak perempuan 1 orang anak lelaki. 

Berpendidikan Sarjana Sains (Bioteknologi Tumbuhan) ,pernah berkhidmat sebagai pengajar di salah sebuah universiti di Pantai Timur. Selepas berhijrah negeri, bertukar kerjaya menjadi pengajar swasta di Pusat Tuisyen Ilham Ilmu, Bandar Jengka, Pahang. Sesuai dengan minat saya mengajar, mendidik dan memotivasi, saya amat menyukai profesion saya sekarang.

Saya secara peribadi, adalah seorang yang simple dan ringkas. Bagi saya ia lebih mendamaikan. Sukakan kehijauan alam dan alam semula jadi. boleh dikatakan seorang yang tangan hijau hihi. berbeza dengan minat dalam membaca, saya sukakan membaca perkara yang serius seperti karya saintifik, misteri, dan perkembangan kanak-kanak.

sekian, salam pengenalan ringkas daripada saya, zue yang dalam proses pemulihan pergelangan tangan yang patah. Doakan saya cepat sembuh ya 





2 comments:

  1. Salam perkenalan Puan Zuhailah. Selamat menulis blog!

    Semoga cepat sembuh ya.

    ReplyDelete

TIPS REPLY WHATSAPP PELANGGAN

Buat masa ini, medium whatsapp menjadi medium utama perhubungan untuk ibubapa yang mahu bertanyakan berkenaan kelas, jadual, yuran dan sebag...